Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Замовлення, оформлені з понеділка по п'ятницю узгоджуються протягом 24 годин. Замовлення, оформлені у вихідні та/або святкові дні узгоджуються в перший робочий день після вихідних протягом 24 годин.
- Безкоштовном. Дніпро, вул. Філософська 86а (Понеділок-П'ятниця, з 10:00 до 18:00)
- Безкоштовном. Львів, вул. Кукурудзяна 4 (понеділок-п'ятниця, з 9:00 до 18:00; субота, з 10:00 до 14:00)
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 3000 ₴.
- м.Дніпро, вул. Філософська 86а (Понеділок-П'ятниця, з 10:00 до 18:00)
Способи оплати
Гарантія:
УВАГА! Безкоштовне гарантійне обслуговування відсутнє у разі механічних пошкоджень зварювального обладнання!
Основний гарантійний період обчислюється від дня продажу зварювального обладнання кінцевого покупця.
Протягом основного гарантійного періоду продавець зобов'язується безкоштовно для власника зварювального обладнання:
- зробити діагностику та виявити причину поломки,
- забезпечити необхідними для виконання ремонту вузлами та елементами,
- провести роботи із заміни елементів і вузлів, що вийшли з ладу,
- Провести тестування відремонтованого обладнання.
Основні гарантійні зобов'язання не поширюються на обладнання:
- з механічними пошкодженнями, що вплинули на працездатність обладнання (деформація корпусу та деталей унаслідок падіння з висоти або падіння на обладнання важких предметів, випадання кнопок та роз'ємів),
- зі слідами корозії, що спричинила несправний стан,
- що вийшло з ладу через вплив на його силові та електронні елементи рясної вологи,
- що вийшло з ладу через накопичення всередині струмопровідного пилу (вугільний пил, металева стружка та ін.),
- у разі спроби самостійного ремонту його вузлів та/або заміни електронних елементів,
- це обладнання, залежно від умов експлуатації рекомендується, один раз на півроку, щоб уникнути виходу апарату з ладу, проводити чищення внутрішніх елементів та вузлів стисненим повітрям, зняти захисну кришку. Чищення необхідно проводити акуратно, утримуючи шланг компресора на достатній відстані, щоб уникнути пошкодження паяння електронних компонентів та механічних частин.
Також основні гарантійні зобов'язання не поширюються на зовнішні елементи обладнання, що вийшли з ладу, схильні до фізичного контакту, та супутні/витратні матеріали, претензії за якими приймаються не пізніше двох тижнів після продажу:
- кнопка включення та вимикання,
- ручки регулювання зварювальних параметрів,
- роз'єми керування або підключення кабелів та рукавів,
- мережевий кабель та вилка мережевого кабелю,
- ручка, ремінь, кейс, коробка,
- електродотримач, клема «маси», пальник, зварювальні кабелі та рукави.
Що робити, якщо талон виробника втрачено?
Для відновлення гарантійного талона виробника, будь ласка, надішліть на електронну адресу office@spark-centr.com пакет документів (фото шильдика із серійним номером, товарний чек або витратну накладну).
Основний гарантійний період обчислюється від дня продажу зварювального обладнання кінцевого покупця.
Протягом основного гарантійного періоду продавець зобов'язується безкоштовно для власника зварювального обладнання:
- зробити діагностику та виявити причину поломки,
- забезпечити необхідними для виконання ремонту вузлами та елементами,
- провести роботи із заміни елементів і вузлів, що вийшли з ладу,
- Провести тестування відремонтованого обладнання.
Основні гарантійні зобов'язання не поширюються на обладнання:
- з механічними пошкодженнями, що вплинули на працездатність обладнання (деформація корпусу та деталей унаслідок падіння з висоти або падіння на обладнання важких предметів, випадання кнопок та роз'ємів),
- зі слідами корозії, що спричинила несправний стан,
- що вийшло з ладу через вплив на його силові та електронні елементи рясної вологи,
- що вийшло з ладу через накопичення всередині струмопровідного пилу (вугільний пил, металева стружка та ін.),
- у разі спроби самостійного ремонту його вузлів та/або заміни електронних елементів,
- це обладнання, залежно від умов експлуатації рекомендується, один раз на півроку, щоб уникнути виходу апарату з ладу, проводити чищення внутрішніх елементів та вузлів стисненим повітрям, зняти захисну кришку. Чищення необхідно проводити акуратно, утримуючи шланг компресора на достатній відстані, щоб уникнути пошкодження паяння електронних компонентів та механічних частин.
Також основні гарантійні зобов'язання не поширюються на зовнішні елементи обладнання, що вийшли з ладу, схильні до фізичного контакту, та супутні/витратні матеріали, претензії за якими приймаються не пізніше двох тижнів після продажу:
- кнопка включення та вимикання,
- ручки регулювання зварювальних параметрів,
- роз'єми керування або підключення кабелів та рукавів,
- мережевий кабель та вилка мережевого кабелю,
- ручка, ремінь, кейс, коробка,
- електродотримач, клема «маси», пальник, зварювальні кабелі та рукави.
Що робити, якщо талон виробника втрачено?
Для відновлення гарантійного талона виробника, будь ласка, надішліть на електронну адресу office@spark-centr.com пакет документів (фото шильдика із серійним номером, товарний чек або витратну накладну).
Замовлення, оформлені з понеділка по п'ятницю відправляються впродовж 24 годин.
Замовлення, оформлені у вихідні та/або святкові дні вирушають в перший робочий день після вихідних протягом 24 годин.