Кошик
1665 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 13.05).

вул. Філософська 86а, Дніпро, Україна
Додати відгук
+380 (66) 777-53-66
+380 (98) 777-53-60
+380 (99) 777-94-33

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

У яких ситуаціях я можу повернути товар? Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів після покупки. Можна повернути товар, якщо: -Під час огляду товару він вам не підійшов; -Товар не відповідає опису або фото; -Товар неналежної якості. Важливо! Товар не повинен втратити товарний вигляд. Повинна зберігатись упаковка, товарний чек (або видаткова накладна), гарантійний талон. Як повернути товар? Ви можете повернути товар протягом 14 днів від покупки. 1. Зв'язатися з офісом компанії Надайте інформацію про повернення або обмін у форматі тексту, фото або відео. Отримайте підтвердження можливості повернення або обміну від нашої компанії. 2. Упакуйте товар Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали. Якщо ви купили товар з подарунком при його поверненні, потрібно надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальна вартість подарунка буде вирахована із суми повернення. Чек фіскальний відправляти не обов'язково. 3. Куди повертати товар? Повернути товар можна в офлайн точку видачі, тільки для клієнтів із Дніпро. Якщо Ви знаходитесь в іншому місті, надішліть нам товар «Новою поштою» за наданими Вам даними для відправки. При отриманні повернення буде проведено візуальний огляд товару. Рішення щодо товару приймається після доставки товару на наш склад. За необхідності тривалої діагностики товар буде відправлено до сервісного центру. У цьому випадку експертиза проводиться у період до 14 днів. 4. Як мені повернуть гроші за товар? Ви можете вибрати зручний для Вас спосіб повернення коштів під час оформлення повернення. Доступні варіанти: -На картку (разом з інформацією про повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою). -Готівкою – при оплаті товару готівкою, якщо повернення здійснюється в офлайн точці видачі. -на розрахунковий рахунок покупця - при оплаті з розрахункового рахунку (тільки для юридичних осіб).

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner